کاراته قهرمانی آسیا| کاتای تیمی مردان و مسکینی به مدال نقره رسیدند

14:25 - 01 دی 1400
کد خبر: ۷۸۳۷۱۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
در ادامه رقابت‌های روز پایانی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، کاتای تیمی مردان و علی مسکینی با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره رسیدند.

- در ادامه روز پایانی رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که از روز شنبه ۲۷ آذر ماه در آلماتی قزاقستان آغاز شده است، تیم کاتای تیمی مردان و علی مسکینی با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره رسیدند.

تیم کاتای تیمی ایران با ترکیب میلاد فرازمهر، ابوالفضل شهرجردی و علی زند به مصاف ژاپن رفت و با امتیاز ۲۵.۰۲ بر ۲۶.۴۸ مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره آسیا رسید.

تیم کشورمان پیش از این با کسب امتیاز ۲۳.۸۰ بالاتر از اندونزی، عراق، مالزی و عربستان در صدر گروه خود قرار گرفت و به دیدار نهایی صعود کرد.

همچنین در دیدار نهایی وزن ۶۰- کیلوگرم، علی مسکینی با نتیجه ۲ بر یک مغلوب عبداله حمد از اردن شد و به مدال نقره رسید.

مسکینی روز گذشته برای حضور در دیدار نهایی، ابتدا با نتیجه ۳ بر ۲ بدر الوتایی از عربستان را شکست داد و در ادامه با برتری ۴ بر ۲ سانکار هاری از مالزی رو از پیش رو برداشت. او در بازی سوم با غلبه ۴ بر ۲ مقابل رافائل آکپاروف از قرقیزستان راهی فینال شده بود.

در ادامه مسابقات و از ساعاتی دیگر تیم کومیته تیمی مردان، ذبیح‌الله پورشیب، صالح اباذری و مبینا حیدری برای کسب مدال طلا به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

در رقابت‌های صبح امروز نیز تیم کاتای تیمی بانوان به مدال برنز رسید و تیم کومیته تیمی بانوان کشورمان نیز با شکست مقابل قزاقستان از رسیدن به مدال برنز بازماند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *